RESEARCH, REALISATION, REPEAT
Deze 3 R’s zijn belangrijk voor de totstandkoming van de Experience van uw Brand.
Research: Het is belangrijk dat u eerst onderzoekt wat uw doelgroep nodig heeft, om uw communicatie uitingen hier op aan te passen. Het gaat niet om u, het gaat om uw doelgroep en waar hun behoeftes liggen.
Realisation: Als het research traject heeft geleidt tot een plan van aanpak, is het belangrijk een selectie te maken welke communicatie uitingen bij uw doelgroep passen, en hier een experience op te laten realiseren.
Repeat: Communicatie-uitingen eenmalig opzetten en er dan niet meer naar omkijken werkt niet, uw doelgroep en hun wensen/behoeftes veranderen ook met de tijd. Zorg dat u uw communicatie-uitingen
herhaaldelijk opnieuw onder de loep neemt en aanpast aan de behoefte van uw doelgroep.
BRAND EXPERIENCE
Uw eigen merk (Brand) in de markt te zetten en uw doelgroep via een boeiende ervaring (Experience) laten beleven waar u voor staat, kan er voor zorgen dat u een betere indruk achterlaat bij uw doelgroep en deze aanzet om in beweging te komen. Het is van uitermate groot belang dat u weet wie uw doelgroep is, en dat uw onderscheidend bent in uw communicatie boodschap.
Wij helpen u met het realiseren van de perfecte merkbeleving
EFFECTIVE EFFECTS
Wees er van bewust dat het niet altijd in uw belang is om mee te gaan met wat iedereen doet. Bijvoorbeeld; wij moeten op Facebook, Twitter, Google +, Linkedin, Instagram, Tumblr, Pinterest, o ja en we moeten ook hoog komen in Google. Kijk eerst waar uw doelgroep haar informatie het meest vandaan haalt en waar ze zich het meest op begeeft en pas daar uw strategie op aan.
Wij helpen u met het selecteren van de juiste platformen om uw merk aan de man te brengen.
Responsably responsive
Om uw doelgroep zo doeltreffend mogelijk te bereiken is het belangrijk dat uw communicatie uitingen perfect aansluiten op de groeiende vloot aan media waar uw doelgroep dagelijks hun informatie mee binnen krijgt.
Uw website dient zichzelf aan te passen aan laptops, desktop computers, tablets, smartphones en binnenkort zelfs televisies en koelkasten. Uw doelgroep zuigt informatie naar binnen op een steeds groter wordende collectie van middelen.
Zorg er voor dat uw website op orde is.